Galleries/Portfolios

You can create galleries and portfolios using the powerful [posts] shortcode that comes with buddy. Below are a few examples of what you can do with the shortcode, but it is capable of doing much more. For all the shortcode options click here.

Gallery Example 1

סוף עידן האפיליאציה

סוף עידן האפיליאציה? מנועי חיפוש מבוססי צ'אט והעתיד הקודר של שיווק השותפים

עתיד השיווק הדיגיטלי לוט בערפל. האם אכן נראה את שק... »

יצירת תוכן אוטומטי בשילוב API כמו ויקיפדיה, יוטיוב, ו-Last.fm ו-chatGPT

יצירת תוכן אוטומטי בשילוב API כמו ויקיפדיה, יוטיוב, ו-Last.fm ו-chatGPT

בעולם הדיגיטלי המתקדם של ימינו, קידום אתרים (SEO) ... »

ROCK is dead, so the SEO

ROCK is dead, so the SEO

SEO מת? לא כל כך מהר! המיתוס המעודכן, החששות והפתר... »

גוגל משנה את כללי המשחק: האתגר הבלתי צפוי של שיווק שותפים

גוגל משנה את כללי המשחק: האתגר הבלתי צפוי של שיווק שותפים

בעולם הדיגיטלי המתפתח במהירות, שיווק שותפים (Affil... »

olimpic_SEO

המשחקים האולימפיים של עולם הדיגיטל

קידום אתרים (SEO) כתחרות ספורטיבית "מהר יותר,... »

אמון הוא המלך

אמון הוא המלך

בעוד שתוכן איכותי נשאר חשוב, אמון הפך למטבע הסחר ה... »

מלחמת עולמות: עלייתו של ChatGPT 4-o והעתיד הערפל של ה-SEO

רעידת אדמה בעולם הקידום: ChatGPT 4-o מוביל עידן חדש ל-SEO

מלחמת עולמות: עלייתו של ChatGPT 4-o והעתיד הערפל ש... »

  • 1
  • 2

[posts name="gal1" cols="5" per_page="5" excerpt_length="50" meta="false" title_size="12" image_wrap="false"]

Gallery Example 2

סוף עידן האפיליאציה

סוף עידן האפיליאציה? מנועי חיפוש מבוססי צ'אט והעתיד הקודר של שיווק השותפים

עתיד השיווק הדיגיטלי לוט בערפל. האם אכן נראה את שקיעתה של תעשיית האפיליאציה? רק הזמן יגיד. אך דבר אחד ברור: טכנולוגיות בינה מלאכותית מתקדמות כמו צ'אטGPT צפויות לשנות את כללי המשחק בכל תחומי השיווק הדיגיטלי, וראוי להתכונן לשינויים אלה מראש. »

יצירת תוכן אוטומטי בשילוב API כמו ויקיפדיה, יוטיוב, ו-Last.fm ו-chatGPT

יצירת תוכן אוטומטי בשילוב API כמו ויקיפדיה, יוטיוב, ו-Last.fm ו-chatGPT

בעולם הדיגיטלי המתקדם של ימינו, קידום אתרים (SEO) נותר חלק מהותי להנעת תנועה ונראות באתרים. עם זאת, התהליך של אופטימיזציה של תוכן למנועי חיפוש נעשה מורכב וגוזל משאבים יותר ויותר. כאן נכנסת לתמונה האוטומציה של SEO באמצעות שילוב של API-ים (ממשקי תכנות יישומים) שונים כמו ויקיפדיה, יוטיוב, ו-Last.fm. גישה זו נועדה לייעל את יצירת התוכן, לשפר את היעילות ולשמור על הרלוונטיות בעידן הדיגיטלי. אבל כמו כל התקדמות טכנולוגית, גם לזה יש יתרונות וחסרונות. שימוש בכוח ה-API ליצירת SEO מהיר וזול. API-ים מספקים דרך לתוכנות שונות לתקשר זו עם זו, ומאפשרים שליפה ושילוב אוטומטיים של נתונים ממקורות שונים. על ידי שימו... »

ROCK is dead, so the SEO

ROCK is dead, so the SEO

SEO מת? לא כל כך מהר! המיתוס המעודכן, החששות והפתרונות המתקדמים לקידום האתר שלך בעברית »

גוגל משנה את כללי המשחק: האתגר הבלתי צפוי של שיווק שותפים

גוגל משנה את כללי המשחק: האתגר הבלתי צפוי של שיווק שותפים

בעולם הדיגיטלי המתפתח במהירות, שיווק שותפים (Affiliate Marketing) הפך לאחד מאפיקי ההכנסה הפופולריים ביותר. אולם, כפי שרבים גילו לאחרונה, הדרך להצלחה בתחום זה הופכת מורכבת יותר ויותר, בעיקר בגלל השינויים התכופים שגוגל מבצעת באלגוריתמים שלה. »

olimpic_SEO

המשחקים האולימפיים של עולם הדיגיטל

קידום אתרים (SEO) כתחרות ספורטיבית "מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר" – סיסמה זו ידועה לכל כחוט השני מהמשחקים האולימפיים. אך האם ידעתם שגם בתחום ה-SEO (קידום אתרים אורגני) מתקיימת תחרות עיקשת הדורשת את אותן תכונות? בואו נצלול להשוואה מרתקת בין עולם הספורט האתלטי לבין עולם קידום האתרים בדיגיטל. מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר: עקרונות SEO בהשראת המשחקים האולימפיים מהר יותר: בדיוק כמו ספורטאי שמתאמן ללא הרף כדי לשפר את זמני הריצה, אתר אינטרנט חייב להיטען במהירות. זמני טעינה איטיים גורמים לגולשים לעזוב ולפוגעים בדירוג האתר בגוגל. מומחי SEO משתמשים בטכניקות שונות כמו דחיסת תמונות, קוד וקבצים,... »

אמון הוא המלך

אמון הוא המלך

בעוד שתוכן איכותי נשאר חשוב, אמון הפך למטבע הסחר העיקרי בעידן הדיגיטלי. בעולם שבו קל להטעות ולרמות, צרכנים מחפשים אחר סימני אמינות. חברות, כותבים ויוצרי תוכן שישקיעו בבניית אמון לא רק ישגשגו, אלא גם יתרמו לאינטרנט בריא וחיובי יותר. אכן, בשנת 2024, אין ספק: אמון הוא המלך. »

[posts name="gal2" per_page="3" excerpt_length="600" image_width="450" image_height="200"]

Gallery Example 3

סוף עידן האפיליאציה

סוף עידן האפיליאציה? מנועי חיפוש מבוססי צ'אט והעתיד הקודר של שיווק השותפים

עתיד השיווק הדיגיטלי לוט בערפל. האם אכן נראה את שקיעתה של תעשיית האפיליאציה? רק הזמן יגיד. אך דבר אחד ברור: טכנולוגיות בינה מלאכותית מתקדמות כמו צ'אטGPT צפויות לשנות את כללי המשחק בכל תחומי השיווק הדי...

יצירת תוכן אוטומטי בשילוב API כמו ויקיפדיה, יוטיוב, ו-Last.fm ו-chatGPT

יצירת תוכן אוטומטי בשילוב API כמו ויקיפדיה, יוטיוב, ו-Last.fm ו-chatGPT

בעולם הדיגיטלי המתקדם של ימינו, קידום אתרים (SEO) נותר חלק מהותי להנעת תנועה ונראות באתרים. עם זאת, התהליך של אופטימיזציה של תוכן למנועי חיפוש נעשה מורכב וגוזל משאבים יותר ויותר. כאן נכנסת לתמונה האוט...

ROCK is dead, so the SEO

ROCK is dead, so the SEO

SEO מת? לא כל כך מהר! המיתוס המעודכן, החששות והפתרונות המתקדמים לקידום האתר שלך בעברית

גוגל משנה את כללי המשחק: האתגר הבלתי צפוי של שיווק שותפים

גוגל משנה את כללי המשחק: האתגר הבלתי צפוי של שיווק שותפים

בעולם הדיגיטלי המתפתח במהירות, שיווק שותפים (Affiliate Marketing) הפך לאחד מאפיקי ההכנסה הפופולריים ביותר. אולם, כפי שרבים גילו לאחרונה, הדרך להצלחה בתחום זה הופכת מורכבת יותר ויותר, בעיקר בגלל השינוי...

olimpic_SEO

המשחקים האולימפיים של עולם הדיגיטל

קידום אתרים (SEO) כתחרות ספורטיבית "מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר" – סיסמה זו ידועה לכל כחוט השני מהמשחקים האולימפיים. אך האם ידעתם שגם בתחום ה-SEO (קידום אתרים אורגני) מתקיימת תחרות עיקשת ה...

אמון הוא המלך

אמון הוא המלך

בעוד שתוכן איכותי נשאר חשוב, אמון הפך למטבע הסחר העיקרי בעידן הדיגיטלי. בעולם שבו קל להטעות ולרמות, צרכנים מחפשים אחר סימני אמינות. חברות, כותבים ויוצרי תוכן שישקיעו בבניית אמון לא רק ישגשגו, אלא גם י...

מלחמת עולמות: עלייתו של ChatGPT 4-o והעתיד הערפל של ה-SEO

רעידת אדמה בעולם הקידום: ChatGPT 4-o מוביל עידן חדש ל-SEO

מלחמת עולמות: עלייתו של ChatGPT 4-o והעתיד הערפל של ה-SEO

[posts name="gal3" cols="3" per_page="6" excerpt_length="200" read_more="false" image_width="200" image_height="200" meta="false" pagination="false" image_wrap="false"]

Gallery Example 4

סוף עידן האפיליאציה

סוף עידן האפיליאציה? מנועי חיפוש מבוססי צ'אט והעתיד הקודר של שיווק השותפים

עתיד השיווק הדיגיטלי לוט בערפל. האם אכן נראה את שקיעתה של תע... »

יצירת תוכן אוטומטי בשילוב API כמו ויקיפדיה, יוטיוב, ו-Last.fm ו-chatGPT

יצירת תוכן אוטומטי בשילוב API כמו ויקיפדיה, יוטיוב, ו-Last.fm ו-chatGPT

בעולם הדיגיטלי המתקדם של ימינו, קידום אתרים (SEO) נותר חלק מ... »

ROCK is dead, so the SEO

ROCK is dead, so the SEO

SEO מת? לא כל כך מהר! המיתוס המעודכן, החששות והפתרונות המתקד... »

גוגל משנה את כללי המשחק: האתגר הבלתי צפוי של שיווק שותפים

גוגל משנה את כללי המשחק: האתגר הבלתי צפוי של שיווק שותפים

בעולם הדיגיטלי המתפתח במהירות, שיווק שותפים (Affiliate Marke... »

olimpic_SEO

המשחקים האולימפיים של עולם הדיגיטל

קידום אתרים (SEO) כתחרות ספורטיבית "מהר יותר, גבוה יותר... »

אמון הוא המלך

אמון הוא המלך

בעוד שתוכן איכותי נשאר חשוב, אמון הפך למטבע הסחר העיקרי בעיד... »

מלחמת עולמות: עלייתו של ChatGPT 4-o והעתיד הערפל של ה-SEO

רעידת אדמה בעולם הקידום: ChatGPT 4-o מוביל עידן חדש ל-SEO

מלחמת עולמות: עלייתו של ChatGPT 4-o והעתיד הערפל של ה-SEO »

[posts name="gal1" cols="3" per_page="6" excerpt_length="60" meta="false" title_size="12" title_font="Helvetica, Arial" image_width="50" image_height="50" image_wrap="true" spacing="spacing-small" pagination="false"]

מעבר לסרגל הכלים